5 typów ćwiczeń, żeby seks był przyjemniejszy

7351-410-ico-wu.jpg

Na pewno wiesz dobrze o tym, iż treningi ciała są doskonałe dla zdrowia. Ale czy wiesz, że zajęcia na siłowni pozwalają też czerpać więcej przyjemności z seksu? Jeśli będziesz ćwiczył dwa-trzy razy w tygodniu, podniesiesz swoje seksualne możliwości, sprawność i wigor. Poznaj 5 rodzajów ćwiczeń, które najszybciej udoskonalą twoje łóżkowe zdolności!
Dźwiganie ciężarów
Każdy przedstawiciel grupy lekarskiej powinien rekomendować ćwiczenia siłowe pacjentom, którzy chcą ulepszyć jakość swojego seksu. Ten typ treningów pobudza produkcję testosteronu, który jest zasadniczym hormonem biorącym odpowiedzialność za męski apetyt seksualny. Wybierz trening z takim obciążeniem, które doprowadzi do tego, iż odczujesz zmęczenie przed dziesiątym powtórzeniem. Ilość testosteronu rośnie, gdy wykonujesz krótkie, intensywne ćwiczenia, takie właśnie jak zajęcia na siłowni. viagra tanio

Aby polepszyć jakość życia seksualnego, rób pompki, przysiady oraz brzuszki. Treningi budujące mięśnie wzmacniają mięśnie ramion, mięśnie klatki piersiowej i brzucha, pozwalając odczuć większe zadowolenie z seksu. Wzmocnienie górnych części ciała pozwoli Ci dłużej uprawiać seks – sporo z tych mięśni pracuje w trakcie stosunku.
Ćwiczenia Kegla
Ćwiczenia Kegla są dobre również dla mężczyzn – umożliwiają wydłużenie stosunku i upraszczają kontrolę wytrysku, rozwijając mięsień łonowo-guziczny – ten, który odpowiada też za trzymanie moczu. Nazwane nazwiskiem lekarza z Los Angeles ćwiczenia zwiększają wydolność mięśni dna miednicy, co korzystnie oddziałuje na jakość seksu. Mężczyźni powinni wykorzystywać mięśnie Kegla, by opóźnić wytrysk, napinając je zanim dojdzie do orgazmu. wiecej znajdziecie tutaj tani cialis