Dieta na potencję

close-up-of-a-woman-sitting-away-from-a-man-on-a-bed-and-thinking-939932-1728x800_c

Ważnym elementem mającym wpływ na potencję jest prawidłowe jedzenie. Zbilansowana może łatwo wpłynąć na nie tylko jakość potencji, lecz także płodność. Zwróćmy chociażby uwagę na to, co tracimy podczas wytrysku. Jak się okazuje, dochodzi wówczas do dosyć ważnych ubytków selenu. Można go uzupełnić spożywając tuńczyka, wybrane orzechy, cebulę lub nasiona pszenicy. Kolejny równie ważny składnik naszego męskiego menu to cynk, który odpowiedzialny jest za przemianę testosteronu, ten natomiast jest odpowiedzialny za sprawność seksualną. W chwili picia alkoholu czy palenia papierosów spada poziom cynku, ale szybko można go zwiększyć przez warzywa strączkowe, niektóre ryby, białe mięso, żółtka jaj albo ostrygi.
Niezwykle ważnym elementem jest również arginina, stanowiąca 80 procent ejakulatu. Arginina przyśpiesza produkcję spermy i wydłuża żywotność plemników. Składnik levitra ten bierze udział również w procesie chemicznym przemiany w tlenek azotu, przez co naczynia krwionośne ulegają powiększeniu i ma miejsce lepsza erekcja. Argininę spotkać można w takich produktach jak kakao, mięso wołowe, orzechy nerkowca, makrela, orzechy, słonecznik czy indyk.
Należy zwrócić również uwagę na witaminy, przede wszystkim na witaminę E, jaka jest nazywana witaminą płodności. Znajdziemy ją w warzywach liściastych, jajach, nasionach pszenicy a także ciemnym pieczywie. Kolejna witamina to beta-karoten, jaka działa na właściwe uwalnianie hormonów. Jeżeli pragniemy unormować jego poziom warto sięgnąć do marchewki, szpinaku, dyni czy słodkich ziemniaków.
tekst dostepny na stronie potencja