Sekret Twojej mocy

indeks1
Klucz do twojej mocy

Co w takim razie działa? Dieta! Przede wszystkim – dbaj o własną wagę. Wyszło na jaw, iż nadprogramowa liczba kilogramów w formie tkanki tłuszczowej sprzyja obniżaniu się poziomu testosteronu we krwi. I odwrotnie – obniżenie ilości tkanki tłuszczowej wywołuje podwyższenie poziomu testosteronu, a przekłada to się bezpośrednio na większe libido. Nie można przesadzać w drugą stronę – tłuszcze to istotne substancje odżywcze, których działanie polega między innymi na współtworzeniu kilku hormonów, na przykład… testosteronu. Rozciągnięte w czasie albo częste głodówki czy całkowite
potencja
wyeliminowanie wszelakiego typu tłuszczów z diety, mimo niskiej albo prawidłowej masy ciała także może negatywnie wpływać na ilość tego hormonu.

Zdrowe serce – zdrowy seks

Postępuj zgodnie z zasadą „to, co słuszne dla mojego serca, jest odpowiednie dla mojego penisa”. Zbyt duże konsumowanie tłuszczów zwierzęcych oraz cholesterolu sprzyja odkładaniu się złogów w naczyniach krwionośnych. Tym samym zmniejsza się ich przekrój poprzeczny, a co za tym idzie – przepływ krwi. Skoro wzwód polega na wypełnieniu ciał jamistych prącia krwią, nie trzeba chyba pisać jaki będzie skutek, gdy tej krwi do omawianego narządu dopłynie zbyt mało. Wszystko jest dla człowieka, jednak, jeśli pragniesz zachować pełnię sił seksualnych, swoje ulubione „chłopskie jedzenie” – golonkę, karkówkę, viagra bez recepty
kiełbasę, tłuste mielone czy boczek w przeróżnej postaci pozostaw na wyjątkowe okazje. W to miejsce zaprzyjaźnij się z warzywami (posiadają mnóstwo błonnika, który pozytywnie wpływa na obniżenie poziomu cholesterolu we krwi), wybieraj chude mięso oraz chudy nabiał, nie jedz codziennie żółtego sera.